maanantai 1. lokakuuta 2012

MA 01.10.2012




Perussuomalaisten ehdokas nro 89 Kalajoella on Markku Muhonen

Päivän sää

Lämpötila aamulla + 8 C, tuuli etelästä 2 m/s, pilvistä ja poutaa, suhteellinen kosteus 99 %. Lämpötila päivällä + 12 C C. Aurinko nousee 7.34 ja aurinko laskee 18.51 Päivän pituus 11 h 16 min.

Sadetutka

Rauno, Rainer, Raine, Raino. Rauno on käsitetty Raunin maskuliiniseksi vastineeksi, almanakkaan se päätyi vuonna 1929 runsaat 20 vuotta sisarnimeään myöhemmin. Raunon taustaa ei tarkoin tunneta. Mahdollista on, että skandinaavinen pihlaja tarkoittava san reynir, raun löytyy Raunonkin taustalta. Raunon rinnalle on myöhemmin ilmaantunut joukko rinnakkaisnimiä.

Tapahtumat

Nimeni on Erkki Aho

Ahojahti

Blogini Erkki Aho

Nettikirja

Perussuomalaisten ehdokkaat Kalajoella
85 Erkki Aho
86 Reijo Karjalainen
87 Ari Keronen
88 Jani Kurikkala
89 Markku Muhonen
90 Lek Pernu
91 Agnessa Vähäsarja
92 Jari Väli-Klemelä

Huomiota ehdokasasettelusta Kalajoella

Ehdokkaat Kalajoella

Ehdokkaat saivat vaalinumeronsa

Tämän linkin kautta saat tiedot hälyytysasioista Suomessa

Poliisin tiedotteet

Elisan päiväkirja - Auringonnousukiito

Alpo Rusi epäiltynä Stasikytköksistä

Uutiset

Henkilöauton kuljettaja loukkaantui vakavasti liikenneonnettomuudessa varhain maanantaina aamulla. Pelastuslaitos sai ilmoituksen onnettomuudesta hieman ennen aamukuutta. Mies oli ajanut Oulaistentietä kovaa vauhtia, ja ajautunut vasemmalle kaartuvassa mutkassa tien oikealla puolella olleeseen suureen mäntyyn. Henkilöauto oli tullut Merijärven suunnasta, ja onnettomuus tapahtui seitsemisen kilometriä ennen 8-tietä. Auton kuljettaja loukkaantui törmäyksessä vakavasti, ja hänet toimitettiin ambulanssilla Oulun yliopistolliseen sairaalaan. Auto romuttui kolarissa täysin.

Mielenkiintoiset blogit

Näiden linkkien avulla pääset Iltalehden, Uuden Suomen ja Helsingin Sanomien blogistien blogeihin
http://blogit.hs.fi/
Tässä on mielenkiintoisia blogeja
Jyrki Virolainen
Timo Soini
http://timosoini.fi/
Jussi Halla-aho
NRA kansallinen kivääriyhdistys ry
Timo Vihavainen
Sampo Terho
Mikko Niskasaari
Verkkomedia
ProMerit.net-arvojen puolesta
Suora linja
Kansanedustajien blogit

Mielipiteeni

U12/18724

Tämä tulee olemaan yksi merkittävimmistä oikeudenkäynneistä Suomen historiassa. Nyt tarvitaan kansalaisilta aktiviisuutta tapahtumien ja oikeudenkäyntien seuraamisessa myös paikan päällä oikeussalissa.

Laillisuusvalvonta on mätäpaise, mikä on puhkaistava

Päivän mietelause
Maanvaivaa siittää se ken haluaa, mutta ei toimi.
Ajatus on teon sielu.
Mitä kuu koiran haukkumisesta piittaa.
Rockefeller on Rockefeller, mutta minä olen minä.
Päivällä siirretty vallankumous voi jäädä tekemättä.
Sivutuote on joskus arvokkaampi kuin tuote itse.

Laulu, mikä on jäänyt mieleeni

Niin kauan sulle kirjoitan,
kun käsi kynän kantaa,
niin kauan sua rakastan,
kun Luoja luvan antaa.

Terveys ja liikunta

Paino 104,0 kg, verenpaine 191 / 114 lepopulssi 57. Uinti 1000m / 62500 m. Pyöräily 18 km / 2018 km.

Loppukevennys

Mies sanoo kesken tanssin:
- Tiedätkö muuten mikä monella miehellä seisoo yökerhon tanssiparketilla näin viimeisten hitaiden aikaan?
Likka tempasee semmosen korvapuustin, että mies putoaa istualteen parketille. Mies huutaa hädissään perään:
- Järki! Se on järki...

Jenni Haukio meni lääkäriin. Tutkimusten jälkeen lääkärin diagnoosi oli valmis ja hänellä todettiin salmonella. Tästä Jenni Haukio hämmästyi ja totesi, etteihän edes syö kanaa mistä salmonella helposti tarttuu. Tähän lääkäri vastasi: Se voi tulla myös vanhasta munasta.

Jänis käveli pitkin metsäpolua lauleskellen "mä oon sika mä oon sika". Orava huusi puusta sä oot jänis etkä mikään sika. Jänis jatkoi matkaa lauleskellen mä oon sika mä oon sika, orava loikki puusta puuhun jänön perään ja huusi että sä oot jänis etkä mikään sika. jänö jatkoi matkaa lauleskellen mä oon sika mä oon sika. oravaa rupesi vituttaa ja hyppäsi jänön eteen ja huusi että oot jänis. Jänö otti oravaa korvista kiinni ja raiskasi tämän ja jatkoi matkaa lauleskellen mä oon sika mä oon sika....



Nunna astui bussiin ja sanoi kuskille:
"Kuolen kohta ja haluaisin saada kerran miestä. Mutta minun pitää olla neitsyt kuollessani, joten vain anaaliyhdyntä käy. Ja miehen pitää olla vapaa, ettei hän tee huorin."
Kuski vie nunnan peräpenkille ja hoitaa homman. Pukilta noustuaan kuski sanoi:
"Valehtelin. Olen naimisissa ja kolmen lapsen isä."
Nunna oikoi helmojaan ja sanoi:
"Minäkin valehtelin. Olen Raimo ja menossa Turkuun naamiaisiin...

Ostin eilen mustalaiselta vanhan Mersun.Sillä oli ajettu vain 57km! Sanoin,että nyt on kyllä matkamittaria ruuvattu todella paljon. Mustalainen sanoi: Ei ole koskettu matkamittariin. Tämä auto on ollut minulla ja pojillani vain työmatka ajossa.

Aapo tuli töistä kotiin ensimmäisen työpäivän jälkeen.
- Työnjohtaja kehui minua hyväksi mieheksi jo heti ensimmäisenä
päivänä! iloitsi Aapo ylpeänä vaimolleen.
- Ihanko totta? No mitä hän sanoi?
- Älä nyt hyvä mies vasaralla sahaa lautoja.

Muuan kaupunkilaispoika, joka piti suuresti nuorista tytöistä oli kutsuttu kylään maalaistaloon, jossa asui hyvin suloinen nuori tyttö. Illalla poika mietti kovasti, mistä löytäisi tytön huoneen. Hän harhaili talon yläkerrassa, ja kas, siinä oli naisten kengät erään oven edustalla. Antaa palaa nyt, tuumi poika. Hän sai mitä halusi ja työnsi kiitokseksi satasen tytön käteen. Aamulla hän tapasi surun murtaman tytön.
- Mikäs nyt noin itkettää? kysyi poika.
- Snif, snif, mummo kuoli viime yönä. Siellä se aamulla makasi kylmänä, satasen seteli kourassa...

    Huomatkaa! Tervetuloa kesäiltaan kaikki nai-
    set ja herrat Harjun Kesäteatteriin katsele-
    maan Kaunista Veeraa ja siinä sivussa myös
    koko näytelmää: romaaneja, poliiseja, laivamiehiä
    sieviä hovinaisia ja kauniita mustalaistyttöjä
    ...
    Richard, Daarja, Salomo; siinä muutama nimi.
    He tulevat antamaan Teille vain parastaan ja huo-
    lettoman puolitoistatuntiaan. Kenenkään nar-
    raamisesta tuskin on kysymys, sillä tästä ilosta
    ja täysipainoisesta ja retevästä ohjelemasta
    on 1 euro nykyisin ehdottomasti aivan naurettava hinta.
    Tässä vaiheessa voitaneen vielä lisätä:
    Yli 10 hengen ryhmille sallitaan alennus,
    eikä ennakko varaus ole välttämätön. Tulkaa ryhmissä,
    jolloin hinta on on vain 60 senttiä miestä kohti. Siispä ka-
    dunmittaaminen sikseen taikka kotiaskarte-
    lut kuntoon ja sitten kohti Veeraa ja Harjua.

    Ps. Yleisö voi luonnollisesti makunsa mukaan panna
    päälleen vaikka kirkkovaatteet. Asu on vapaa. Paras sopia
    vaikka keskenään niin ei pety. Aluksihan Veera
    tanssii ja laulaa tässä näytelmässä. Sitten lava
    onkin laivamiesten käytössä.

    Pps. luepa nyt tämä uudelleen joka toiselta riviltä.
Savolaismies istui Kuopijon rautatieaseman odotushallissa ja alkoi tehdä
itselleen sätkää. Viereisessä lipunmyyntikojussa virkailija katseli äijän
tekemisiä vähän alta kulmien ja kun äijä sytytti tupakkinsa, virkailija huusi:
- Täällä ei saa polttaa! No, äijä ei reagoinut mitenkään, jatkoi vaan
tupruttelua. Kohta virkailija huusi uudestaan ja kovempaa:
- Täällä ei saa polttaa, johon äijä tiuskaisi:
- Mittees mänit sinne

Iäkäs aviopari makaa sängyssään.
Vaimo valittaa; "Sinä sitä et ennee nykyään minnuu hipasekkaa!" Mies toteaa; "Itehän tuota oot kieltännä vanahoja kaivelemasta."

Äiti oli kauhuissaan tyttärensä käytöksestä."Tuollaista on nykyajan nuoriso", hän sanoi närkästyneenä."16 vuoden iässä sitä jo kuljeksitaan poikien kanssa, mutta eipä muisteta oman äidin 32-vuotispäivää."

Egg attack




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti